Ρόκα: 6 + 1 λόγοι για να την βάλετε στη σαλάτα σας

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
Telegram

Η ρόκα έχει γίνει δικαιωματικά ένα από τα απαραίτητα λαχανικά στις σαλάτες μας μιας και τα οφέλη της είναι πολλά και ευεργετικά!

Τα λαχανικά εξυπηρετούν στην απώλεια βάρους μιας και δεν περιέχουν λιπαρά. Τα καλά λιπαρά με την σειρά τους προστίθενται από το ελαιόλαδο, που καλό θα ήταν να καταναλώνεται με μέτρο.

Είναι αλήθεια ότι οι σαλάτες πρέπει να είναι μεγάλες. Με διάφορα είδη λαχανικών και χρωματιστές! Να χαρίζουν στον οργανισμό βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και νερό.

Η ρόκα ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών μαζί με το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο. Συγκεντρώσαμε τους 6+1 καλύτερους λόγους για τους οποίους θα ήταν χρήσιμο να την καταναλώσετε.

Γιατί να φάτε ρόκα

  1. Μειώνει την αρτηριακή πίεση
  2. Είναι πλούσια σε βιταμίνες. Στη ρόκα θα βρείτε βιταμίνη Α, Κ και C. Η βιταμίνη Α ενισχύει τη λειτουργία της όρασης. Η βιταμίνη Κ βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου εξασφαλίζοντας την υγεία του σκελετού. Η βιταμίνη C αποτελεί ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία και μαζί με τις άλλες 2 ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος
  3. Συμβάλει στην απώλεια του περιττού λίπους καθώς και στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Όπως αναφέρθηκε τα λαχανικά δεν έχουν λιπαρή σύσταση, οπότε δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με λιπαρά. Έτσι προλαμβάνονται και ανεπιθύμητες παθολογικές καταστάσεις όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα
  4. Δρα ανασταλτικά στην εμφάνιση διαφόρων ειδών καρκίνου εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες «καθαρίζουν» τα κύτταρα από τις τοξίνες, οι οποίες σταδιακά τα κάνουν να ασθενούν
  5. Διευκολύνει τη λειτουργία του εντέρου
  6. Αποτελεί πηγή μετάλλων όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο φώσφορος και το κάλιο
  7. Μπορεί να προστεθεί στη διατροφή των εγκύων, εφόσον πλυθεί καλά με άφθονο νερό και ξύδι, γιατί είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Το φυλλικό οξύ βοηθά στην ανάπτυξη του νευρομυικού σωλήνα του εμβρύου

Προσθέστε στη σαλάτα σας ρόκα!

Συμπληρώστε και φρούτα αν σας αρέσουν για περισσότερες βιταμίνες, είτε φρέσκα, είτε αποξηραμένα για καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών.

Αν προσθέσετε και κοτόπουλο ή λίγο κατσικίσιο τυρί και παξιμαδάκι, η σαλάτα σας έγινε κιόλας ένα πλήρες γεύμα.

Περισσότερα άρθρα