Η σωστή ανα «τροφή» από την παιδική ηλικία φαίνεται

Η ανα «τροφή» ενός παιδιού θα αποτελεί πάντα άγχος για τον γονιό ειδικότερα αν ο μικρός μας φίλος έχει και κάποια παραπανήσια κιλά, πόσο μάλλον αν είναι παχύσαρκος.
Μελέτη υποστηρίζει ότι τα παιδιά που βλέπουν τηλεόραση πάνω από δύο ώρες καθημερινά έχουν 30% μεγαλύτερη πιθανότητα να γίνουν παχύσαρκα, ενώ για κάθε μία, επιπλέον ώρα παρακολούθησης η πιθανότητα αυτή αυξάνεται κατά 12%.
Στην Ελλάδα το 20% των παιδιών ηλικίας 10 – 12 ετών είναι παχύσαρκα και το 30% υπέρβαρα.
Η καλύτερη δραστηριότητα είναι αυτή που αρέσει περισσότερο στο παιδί.
Τα ομαδικά αθλήματα και οι αερόβιες ασκήσεις όπως το ποδόσφαιρο και το ποδήλατο μπορούν να γίνονται τρεις έως πέντε φορές την εβδομάδα. Δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα καλό θα ήταν να πραγματοποιούνται δραστηριότητες ευλυγισίας και δύναμης όπως το μπαλέτο και το καράτε. Η καθιστική ζωή πρέπει να αποφεύγεται!
6 – 8 ποτήρια νερό είναι απαραίτητο να καταναλώνονται καθημερινά για να καλύπτονται οι ανάγκες σε υγρά ημερησίως.
Πριν επιβραβεύσετε το παιδί σας με ένα γλυκό σκεφτείτε μήπως υπάρχει άλλος τρόπος για να του δείξετε πόσο το αγαπάτε. Τα γλυκά δεν πρέπει να είναι διαθέσιμα κάθε μέρα.
Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα παιδί πρέπει να «εκτεθεί» τουλάχιστον 10 με 20 φορές σε ένα τρόφιμο, για να αποφασίσει να το δοκιμάσει, πόσο μάλλον για να το ενσωματώσει στο διαιτολόγιό του.
Οι γονείς λειτουργούν ως πρότυπα για τα παιδιά τους. Δεν πρέπει να μένουν αμέτοχοι στην προσπάθεια εκπαίδευσης των παιδιών τους σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Άρα, πρέπει η συμπεριφορά σας να ταυτίζεται με όσα προτρέπετε το παιδί σας να εφαρμόσει.
Δώστε στο παιδί μικρές ποσότητες φαγητού και αφήστε εκείνο να ζητήσει περισσότερο φαγητό. Εμπιστευτείτε το αίσθημα κορεσμού και πείνας του παιδιού σας και μη το πιέζετε εάν δε θέλει άλλο φαγητό.