Loading
Jan 18, 2018

6 + 1 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΡΟΚΑ ΣΤΗ ΣΑΛΑΤΑ ΣΑΣ

Αλήθεια είναι ότι οι σαλάτες πρέπει να είναι μεγάλες. Με διάφορα είδη λαχανικών. Χρωματιστές! Να χαρίζουν στον οργανισμό βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και νερό. Εξυπηρετούν στην απώλεια βάρους μιας και τα λαχανικά δεν περιέχουν λιπαρά. Τα καλά λιπαρά προστίθενται από το ελαιόλαδο, που καλό θα ήταν να καταναλώνεται με μέτρο.

Η ρόκα έχει γίνει ένα από τα απαραίτητα λαχανικά. Ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών μαζί με το μπρόκολο, το κουνουπίδι και το λάχανο. Για ποιους λόγους θα ήταν χρήσιμο να την καταναλώνετε θα διαβάσετε παρακάτω.

  1. Μειώνει την αρτηριακή πίεση.
  2. Είναι πλούσια σε βιταμίνες. Στη ρόκα θα βρείτε βιταμίνη Α, Κ και C. Η βιταμίνη Α ενισχύει τη λειτουργία της όρασης. Η βιταμίνη Κ βοηθά στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου εξασφαλίζοντας την υγεία του σκελετού. Η βιταμίνη C αποτελεί ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία και μαζί με τις άλλες 2 ενισχύουν την άμυνα του ανοσοποιητικού συστήματος.
  3. Συμβάλει στην απώλεια του περιττού λίπους καθώς και στη διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα. Όπως αναφέρθηκε τα λαχανικά δεν έχουν λιπαρή σύσταση, οπότε δεν επιβαρύνουν τον οργανισμό με λιπαρά. Έτσι προλαμβάνονται και ανεπιθύμητες παθολογικές καταστάσεις όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα.
  4. Δρα ανασταλτικά στην εμφάνιση διαφόρων ειδών καρκίνου εξαιτίας των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες «καθαρίζουν» τα κύτταρα από τις τοξίνες, οι οποίες σταδιακά τα κάνουν να ασθενούν.
  5. Διευκολύνει τη λειτουργία του εντέρου.
  6. Αποτελεί πηγή μετάλλων όπως το ασβέστιο, ο σίδηρος, το μαγνήσιο, ο φώσφορος και το κάλιο.
  7. Μπορεί να προστεθεί στη διατροφή των εγκύων, εφόσον πλυθεί καλά με άφθονο νερό και ξύδι, γιατί είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ. Το φυλλικό οξύ βοηθά στην ανάπτυξη του νευρομυικού σωλήνα του εμβρύου.

Προσθέστε στη σαλάτα σας ρόκα. Συμπληρώστε και φρούτα αν σας αρέσουν για περισσότερες βιταμίνες, είτε φρέσκα, είτε αποξηραμένα και καλύτερη απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Με κοτόπουλο ή με λίγο κατσικίσιο τυρί, παξιμαδάκι και η σαλάτα σας έγινε κιόλας πλήρες γεύμα.